לקוחות יקרים, 

חברים יקרים ,

שעות פעילות המעדניה:

יום ה'- 9:00-15:00

יום ו'- 8:00-14:00

לכל שאלה: 053-4933130

סל קניות

יש לך 0 מוצרים בסל

יריד אוכל מוכן לשבת

מה נתן למצוא בביקור במהלך יריד אוכל מוכן לשבת

 כשמדובר על יריד אוכל מוכן לשבת לרוב מדובר על מקומות שפותחים במיוחד בימי שישי וערבי חג ולפעמים גם בימי חמישי. השיטה של יריד אוכל מוכן לשבת פשוטה, הסירים והתבניות יוצאים מלאים בכל טוב ישירות מהמטבח אל רחבת היריד. במקומות מסוימים המאכלים מחולקים על ידי עובדי המקום לבקשת הלקוחות או במקומות אחרים מדובר על שירות עצמי על ידי המבקרים שלוקחים בעצמם חמגשיות או קופסאות מעמיסים בעצמם את המאכלים השונים. בדרך כלל בצמוד לכל מנה עיקרית, סלט או תוספת יהיה שילוט של המחיר לפי משקל של המוצרים השונים. יריד אוכל מוכן לשבת יכול להיות עולם שלם וחדש של טעמים ייחודיים ריחות נעימים וסגנונות בישול שונים.

טרנד סוחף

בשנים האחרונות התפשט במהירות הטרנד של מכירת אוכל מוכן לשבת. הדבר קשור במידה רבה לתמורות ולשינויים הרבים באופי המשפחה המודרנית ובעולם העבודה. כיום בדרך כלל, כאשר גם הגברים וגם הנשים עובדים קשה מאוד במהלך ימי השבוע. רבים בוחרים שלא לבזבז זמן יקר בבישול ואפייה, לקראת שבת ומעדיפים ללכת למקומות שמציעים מכירת אוכל מוכן לשבת. הדבר גם קשור בהוזלה במחירים שניתן למצוא בכל יריד אוכל מוכן לשבת כיום. אם בעבר המחירים של המאכלים היו גבוהים יחסית, כיום עם ההתרחבות של התחרות בתחום והכניסה של שחקנים חדשים לתחום של יריד אוכל מוכן לשבת, גם המחירים יורדים באופן יחסי.

פינוק ברמת מסעדה

משפחות רבות מוכנות להשקיע יותר מתמיד באוכל איכותי וטעים במסעדה או בבית. עבור רבים האלטרנטיבה של אוכל מוכן לשבת, זה לצאת למסעדה, שם המחירים גבוהים במידה רבה, מה שהופך את הירידים לעסקה משתלמת עבור משפחות רבות. ניתן לקבל מהקייטרינג אוכל שף, ברמה של מסעדת יוקרה או אירוע חגיגי במחירים הוגנים ומשתלמים.

יריד אוכל מוכן לשבת של קייטרינג מוכר ומנוסה

אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי יריד אוכל מוכן לשבת, מומלץ לכם לבקר בחדר האוכל של קיבוץ משמר השרון וליהנות מההיצע האיכותי של קייטרינג בורדו במהלך יום חמישי או שישי. המגוון הגדול של מאכלים טריים, איכותיים וטעימים מוצעים למכירה ביריד במחירים הוגנים. התפריט של בורדו משתנה מפעם לפעם בהתאם ליצירתיות של השפים המצוינים במקום. האוכל מוכן בצמוד לחדר האוכל ונמכר זמן קצר לפני הגשתו ומכירתו כשהוא חם וטרי.

icon
שירות תמיכה טלפונית באתר
053-4933130
הצטרפו לקהילת הלקוחות שלנו שירות תמיכה טלפונית באתר
?
להצטרפות לקהילת הלקוחות בוואטצאפ