לקוחות יקרים, 

חברים יקרים ,

שעות פעילות המעדניה:

יום ה'- 9:00-15:00

יום ו'- 8:00-14:00

לכל שאלה: 053-4933130

סל קניות

יש לך 0 מוצרים בסל

הזמנת אוכל מוכן לשבת

אפשרויות הזמנת אוכל מוכן לשבת

גם לאנשים שנהנים במטבח לקראת כל סוף שבוע כדאי מפעם לפעם לבצע הזמנת אוכל מוכן לשבת. הגיוון שניתן לקבל במשלוח וההכרות עם מנות חדשות ומפתיעות, יכולים לשפר את הבישול הביתי ולפתחו את הראש במבחינה קולינרית גם עבור בשלנים ביתיים וותיקים ומנוסים. החוויה הקולינרית של הזמנת אוכל מוכן לשבת יכולה להיות גם עבור ציון אירועים מיוחדים או הגעה של אורחים וחברים. ההזמנה יכולה להתבצע גם כתוספת לבישולים הביתיים ועל מנת להעשיר את הארוחות עם מגוון טעים וצבעוני.

ירידי אוכל בסגנון בופה

רבים גם כיום נוטים לוותר על המאמץ וההשקעה בבישול הביתי. העבודה היומיומית הקשה במהלך השבוע והרצון ליהנות מהסוף שבוע גורמים לרבים להתעניין באפשרות של תפריט אוכל מוכן לשבת. בשנים האחרונות לא מעט מקומות של מסעדות, אולמות אירועים וקייטרינג פיתחו שירותים של אוכל מוכן לקראת סוף השבוע, עבור הזמנת אוכל מוכן לשבת. רבים פותחים את המקומות שלהם בימי חמישי בערב ושישי בבוקר והופכים אותם ליריד אוכל עשיר ומגוון הפתוח לקהל הרחב. בדרך כלל מדובר על בחירה עצמית של המאכלים בסגנון של בופה, כאשר הקונים לוקחים בעצמם חמגשיות וקופסאות ומעמיסים, את המאכלים המועדפים עליו ישר מהסירים והמגשים השונים.

מאכלים מעולים במחירים משתלמים

כאמור בשנים האחרונות הטרנד של ירידי אוכל מבושל לקראת שבת תופס תאוצה, עם התרחבות של התמורות והשינויים בהתנהלות של המשפחה המודרנית. כיום במשפחות רבות גם הגברים וגם הנשים עובדים מאוד קשה במהלך ימי השבוע ורבים בוחרים שלא להשקיע את הזמן הפנוי שלהם בימי שישי בבישול ואפייה, עם כל ההתעסקות במטבח והם בוחרים באפשרות של הזמנת אוכל מוכן לשבת להזמין אוכל מבושל לשבת. סיבה נוספת להתפשטות התופעה קשורה בירידת המחירים של השירות. אם בעבר המחירים של אוכל שף מקייטרינג טוב, היו גבוהים יחסית, כיום עם התחרות הגוברת בתחום, גם המחירים יורדים באופן יחסי.

הזמנת אוכל מוכן לשבת מקייטרינג מוכר ומנוסה

אם אתם זקוקים למידע נוסף לגב הזמנת אוכל מוכן לשבת כדאי לכם לבדוק ולהכיר את קייטרינג בורדו שממוקם בתוך קיבוץ משמר השרון. קייטרינג בורדו פועל מחדר האוכל בקיבוץ ומאפשר לאכול במקום ארוחות צהריים במשך השבוע ולקנות תפריט אוכל מוכן לשבת בימי חמישי ושישי. המאכלים של קייטרינג בורדו הינם איכותיים מיוחדים ומקוריים מבחינה קולינרית ועושים שם טוב לאוכל הקיבוצי.

icon
שירות תמיכה טלפונית באתר
053-4933130
הצטרפו לקהילת הלקוחות שלנו שירות תמיכה טלפונית באתר
?
להצטרפות לקהילת הלקוחות בוואטצאפ