לקוחות יקרים, 

חברים יקרים ,

שעות פעילות המעדניה:

יום ה'- 9:00-15:00

יום ו'- 8:00-14:00

לכל שאלה: 053-4933130

סל קניות

יש לך 0 מוצרים בסל

חדר אוכל אותנטי כפר יונה

לגבי חדר אוכל אותנטי כפר יונה והסביבה

במידה ואתם מחפשים חדר אוכל אותנטי כפר יונה או הסביבה כדאי לכם להכיר את חדרי האוכל הקיבוציים כמו זה שבמשמר השרון. חדרי האוכל בקיבוצים מהווים זיכרון חשוב בהיסטוריה הישראלית. האותנטיות שלהם נובעת מכך שהם שוכנים במבנים שתוכננו מראש לשמש כמקום עבור טקסים קהילתיים. האוכל שהוגש בהם היה רק היבט אחד של הפעילות הכללית שהתקיימה בהם. חדר האוכל הקיבוצי היה מקום המפגש של הקהילה והמקום, בו כל חבר ולא משנה מעמדו בקיבוץ, היה מבצע בתורו תורניות מטבח וחדר אוכל.

אותנטיות לצד טעם

החיפוש אחר חדר אוכל אותנטי כפר יונה, כמו גם אחר חדר אוכל אותנטי עמק חפר נובע במקרים רבים בעקבות הרצון של טיולים מאורגנים בחוויות אותנטיות עבור הקבוצות שמטיילות בארץ. חדר אוכל אותנטי עמק חפר בקיבוץ יכול לספק חוויה מיוחדת לצד חווית אוכל קולינרית מיוחדת. חדר האוכל בקיבוץ בדומה לחדרי האוכל בצבא לא היו מפורסמים באיכות האוכל. כיום על מנת לספק חווית חדר אוכל אותנטי נתניה לא ניתן להסתפק באוכל מיושן ולא עדכני. למרבה המזל בקיבוצים רבים לצד, ההפרטה ואף לפני כן, במקרים רבים חדר האוכל עבר שדרוג והחל להעסיק שפים מקצועיים ברמה גבוהה, שהחלו לצד הזנת חברי הקיבות לספק מזון איכותי לאירועים מחוץ לקיבוץ ואף למכור את תוצרתם בירידי אוכל פתוחים לצבור הרחב.

ההיסטוריה של חדר האוכל הקיבוצי

כשמדברים על חדר אוכל אותנטי כפר יונה והסביבה בהתייחס לחדר אוכל קיבוצי, צריך לומר שאם בעבר חדר האוכל שימש בעיקר עבור הצורך הפיזי באוכל ואירועי החיים החברתיים של חברי הקיבוץ, הרי שבשנים האחרונות חדרי האוכל הפכו לענף שירותי של הקיבוץ ביחד עם ענף התיירות. חדר אוכל אותנטי חדרה, כמו גם, חדר אוכל אותנטי נתניה יכול להימצא ברבים מקיבוצי הסביבה ולספק לקיבוצים הכנסה נוספת.

חדר אוכל אותנטי כפר יונה והסביבה בקיבוץ משמר השרון

במידה ואתם מחפשים חדר אוכל אותנטי חדרה או הסביבה כדאי לכם לבוא לקיבוץ משמר השרון. חדר האוכל של הקיבוץ פתח את שעריו והפך לקייטרינג בורדו שמוכר כבר באיכויותיו בכל אזור השרון. האוכל האיכותי של בורדו מסופק לקבוצות ואורחים במבנה חדר האוכל הקיבוצי הישן, מה שמשמר את החוויה של חדר אוכל אותנטי עמק חפר לצד אוכל משובח במיוחד.

icon
שירות תמיכה טלפונית באתר
053-4933130
הצטרפו לקהילת הלקוחות שלנו שירות תמיכה טלפונית באתר
?
להצטרפות לקהילת הלקוחות בוואטצאפ