לקוחות יקרים, 

חברים יקרים ,

שעות פעילות המעדניה:

יום ה'- 9:00-15:00

יום ו'- 8:00-14:00

לכל שאלה: 053-4933130

סל קניות

יש לך 0 מוצרים בסל

אוכל מוכן לשבת קייטרינג

אוכל מוכן לשבת קייטרינג

בשנים האחרונות נפוץ טרנד חדש של אוכל מוכן לשבת קייטרינג. התפוצה של אוכל מוכן לשבת קייטרינג התרחבה עם התמורות והשינויים הרבים באופי המשפחה המודרנית, כאשר גם הגברים וגם הנשים עובדים כיום קשה מאוד במהלך השבוע. רבים בוחרים שלא להשקיע את הזמן שלהם בבישול ואפייה ומעדיפים לרכוש אוכל מוכן לשבת קייטרינג עד הבית.

במקום לצאת למסעדה

אם בעבר המחירים של אוכל מוכן לשבת היו גבוהים יחסית, כיום עם התרחבות התחרות בתחום והכניסה של שחקנים חדשים לשוק, גם המחירים יורדים באופן יחסי. לכן משפחות רבות מוכנות להשקיע בשביל הפינוק של אוכל מוכן לשבת. במקרים רבים האלטרנטיבה של אוכל מוכן לשבת קייטרינג זה לצאת למסעדה, בה המחירים גבוהים בהרבה ולכן זה עסקה משתלמת למשפחות רבות. ניתן לקבל מהקייטרינג אוכל שף, ברמה של מסעדת יוקרה או אירוע חגיגי במחיר שווה לכל נפש.

על יריד בופה מלא בטעמים וריחות

העבודה הקשה במשך השבוע והרצון ליהנות עם הילדים מהחופש במהלך סוף השבוע, גורמים לישראלים רבים להתעניין באפשרות של רכישת אוכל מוכן לשבת קייטרינג. בשנים האחרונות לא מעט מקומות כמו, מסעדות וקייטרינג מציעים את התפריט המגוון שלהם גם לרכישה עצמית לצרכן הבודד. בדרך כלל מדובר על סגנון של בופה, כאשר המבקר לוקח בעצמו מהמאכלים המועדפים עליו, ישירות מהסירים והמגשים השונים ושם בקופסאות וחמגשיות. האוכל נמכר במשקל וניתן לקנות כל כמות שהיא, מהמגוון הגדול בהתאם לצרכי המשפחה. ישנם גם מקומות שמאפשרים להזמין באתר או בטלפון מתוך התפריט ולבוא לאסוף בשעה שנקבעה מראש או לקבל את המאכלים עם שליח עד הבית.

אוכל מוכן לשבת קייטרינג מוכר ומנוסה

אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי אוכל מוכן לשבת קייטרינג במשלוח עד הבית או שאתם מחפשים קייטרינג לאירועים באזור עמק חפר, מומלץ לכם לבדוק את קייטרינג בורדו שממוקם בקיבוץ משמר השרון. קייטרינג בורדו פועל מחדר האוכל בקיבוץ ועושה שם טוב לאוכל הקיבוצי. הקייטרינג מציע מגוון של מאכלים טריים, איכותיים וטעימים במחירים הוגנים אותם ניתן לאכול בחדר האוכל במהלך השבוע ואף לקנות לבית לסופי שבוע. הקייטרינג מציע תפריט שמשתנה מפעם לפעם, על ידי השפים המצוינים במקום. האוכל מוכן במקום ונמכר זמן קצר לפני הגשתו ומכירתו.

icon
שירות תמיכה טלפונית באתר
053-4933130
הצטרפו לקהילת הלקוחות שלנו שירות תמיכה טלפונית באתר
?
להצטרפות לקהילת הלקוחות בוואטצאפ