לקוחות יקרים, 

חברים יקרים ,

שעות פעילות המעדניה:

יום ה'- 9:00-15:00

יום ו'- 8:00-14:00

לכל שאלה: 053-4933130

סל קניות

יש לך 0 מוצרים בסל

אוכל מוכן הביתה נתניה

על אוכל מוכן הביתה נתניה והסביבה

ניתן לחלק את הקטגוריות של אוכל מוכן הביתה נתניה לפי מנות עיקריות, סלטים תוספות וקינוחים. דוגמאות למנות עיקריות נפוצות של קייטרינג המספק אוכל מוכן הביתה נתניה ניתן להזכיר, כרעיים בגריל, סטייק פרגית על האש, קציצות עוף וקישואים, שווארמה פרגיות, נתחי הודו חמוץ מתוק, כנפי עוף מוקפצות בצ'ילי מתקתק, צלי בקר ברוטב טבעי, אצבעות אנטריקוט, דג סלמון בגריל, קבב טלה בייתי,. פילה אמנון בתנור עם ירקות ועוד.

על מנות צמחונות וטבעונות

כיום ישנה עלייה במודעות לנזקים האקולוגיים והסביבתיים של מזון מן החי וקהל ישראלי גדול בוחר לעבור לצמחונות או לפחות להפחית בכמויות הבשר והעוף שהם צורכים. מקומות רבים שבחורים למכור אוכל מוכן הביתה נתניה מנסים לתת מענה לציבור זה ומציעים מגוון של מנות צמחוניות טעימות, כמו, פלפל ממולא אורז וירקות, מפרום תפו"א וטופו, קציצות עדשים אפויות, לביבות תפו"א ועוד. רבים ממבקרי תעשיית המזון המודרנית לקחו את עניין התזונה לטבעונות ונמנעים מכל מזון מן החי. הכנת אוכל מוכן הביתה חדרה טבעוני הינה משימה מאתגרת במיוחד. ניתן למצוא אוכל מוכן הביתה חדרה טבעוני כמו, טופו מוקפץ, אמפנדס קרם חציל, קציצות סלק אפויות וטורטיה טופו.

לגבי תוספות טעימות וקינוחים נהדרים

בדרך כלל כשמזינים אוכל מוכן הביתה עמק חפר והסביבה, לא שוכחים להזמין גם תוספות. תוספות לדוגמא של אוכל מוכן הביתה עמק חפר ניתן לציין, אורז עם אטריות, אורז מג'דרה, נודלס עם ירקות, קוסקוס, עלי גפן, שעועית ירוקה, כרובית וברוקולי מוקפצים. יש גם מגוון גדול של ממרחים וסלטים בהזמנת אוכל מוכן הביתה כפר יונה, בין היתר, חציל איטלקי, חציל במיונז, טבולה, טחינה ירוקה, כרוב צבעוני, מטבוחה, סלט תאילנדי ועוד. אוכל מוכן הביתה כפר יונה ניתן להזמין גם קינוחים ומתוקים, למשל ,גביניות, פחזניות במילוי קרם וניל, עוגות גבינה פירורים וכדומה.

אוכל מוכן הביתה נתניה מקייטרינג איכותי ומנוסה

אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי אוכל מוכן הביתה נתניה, כדאי לכם להכיר את הקייטרינג הוותיק והאיכותי בורדו בקיבוץ משמר השרון. קייטרינג בורדו פועל בצמוד לחדר האוכל בקיבוץ ומציע מגוון גדול של מאכלים איכותיים וטעימים הכוללים מנות עיקריות, סלטים, תוספות וקינוחים לאכילה במקום בא. צהריים או לקנייה לבית לסוף שבוע.

icon
שירות תמיכה טלפונית באתר
053-4933130
הצטרפו לקהילת הלקוחות שלנו שירות תמיכה טלפונית באתר
?
להצטרפות לקהילת הלקוחות בוואטצאפ