לקוחות יקרים, 

חברים יקרים ,

שעות פעילות המעדניה:

יום ה'- 9:00-15:00

יום ו'- 8:00-14:00

לכל שאלה: 053-4933130

סל קניות

יש לך 0 מוצרים בסל

אוכל לשבת משלוחים

על האפשרות של אוכל לשבת משלוחים עד הבית

העבודה הקשה במהלך השבוע והרצון ליהנות מהחופש עם הילדים במהלך סוף השבוע גורמים לרבים להתעניין באפשרות של רכישת אוכל לשבת משלוחים עד הבית. בשנים האחרונות לא מעט מקומות של קייטרינג ומסעדות שונות מציעות שירותים של אוכל מוכן ברחבי הארץ. מסעדות ואולמות אירועים, כמו גם חברות הקייטרינג פותחים את המקומות שלהם בימי חמישי ושישי בבוקר ומציעים יריד אוכל מגוון לקהל הרחב. בדרך כלל מדובר על מאכלים בבחירה עצמית בסגנון של בופה, בו המבקר לוקח חמגשיות בעצמו ובוחר במאכלים המועדפים עליו ישירות מהסירים והמגשים השונים.

הזמנה טלפונית

ישנם מקומות שאף מאפשרים להתקשר ולהזמין טלפונית מתוך התפריט הנרחב ולבוא לאסוף כשזה מוכן או לקבל את המאכלים באמצעות שליח עד הבית. אוכל ביתי לשבת כולל בדרך כלל, מגוון של סלטים מכל הסוגים והמינים. בנוסף ניתן לקנות מנות ביניים, תוספות וכמובן מנות עיקריות של מיני בשרים, עופות ודגים. בחורף ובמקומות מסוימים אף במהלך כל השנה, ניתן לרכוש גם אוכל ביתי לשבת כמו מרקים שונים.

מאכלים מעולים מחירים משתלמים

כאמור בשנים האחרונות הטרנד של אוכל מבושל לשבת תופס תאוצה עם התרחבות של התמורות והשינויים באופי המשפחה המודרנית. כיום במשפחות רבות גם הגברים וגם הנשים עובדים מאוד קשה במהלך ימי השבוע. רבים בוחרים שלא להשקיע את הזמן שלהם בימי שישי בבישול ואפייה ומעדיפים להזמין אוכל מבושל לשבת. אם בעבר המחירים של אוכל מקייטרינג טוב היו גבוהים יחסית, כיום עם ההתרחבות של התחרות בתחום, גם המחירים יורדים להם באופן יחסי.

אוכל לשבת משלוחים מקייטרינג מוכר ומנוסה

אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי אוכל לשבת משלוחים או שאתם מחפשים קייטרינג לאירועים באזור עמק חפר, כדאי לכם לבדוק ולהכיר את קייטרינג בורדו שממוקם בתוך קיבוץ משמר השרון. קייטרינג בורדו פועל מחדר האוכל בקיבוץ ומאפשר לאכול במקום ארוחות הצהריים במשך השבוע ולקנות גם אוכל לשבת משלוחים עד הבית בימי חמישי ושישי. המאכלים של הקייטרינג הינם מיוחדים ומקוריים מבחינה קולינרית  ועושים שם טוב לאוכל הקיבוצי. במקום מגוון של מאכלים טריים, טעימים ואיכותיים במחירים שווים לכל נפש. הטריות של המאכלים והאיכות של חומרי הגלם, מתחברים עם היצירתיות, המקצועיות והניסיון של השפים והטבחים ליצירת חוויה קולינרית בלתי נשכחת.

icon
שירות תמיכה טלפונית באתר
053-4933130
הצטרפו לקהילת הלקוחות שלנו שירות תמיכה טלפונית באתר
?
להצטרפות לקהילת הלקוחות בוואטצאפ