לקוחות יקרים, 

חברים יקרים ,

שעות פעילות המעדניה:

יום ה'- 9:00-15:00

יום ו'- 8:00-14:00

לכל שאלה: 053-4933130

סל קניות

יש לך 0 מוצרים בסל

אוכל מוכן לשבת כשר למהדרין

על אוכל מוכן לשבת כשר למהדרין

אוכל מוכן לשבת כשר למהדרין צריך להיות בהשגחת רבנות מהדרין או בבדצ"ים השונים כמו, העדה החרדית, בית יוסף, אגודת ישראל, הרב לנדאו, הרב רובין ועוד. המשגיח כשרות של אוכל מוכן לשבת כשר למהדרין צריך להיות נוכח בביקורים קבועים בעסק בהפתעה, ללא הודעה מראש, על מנת לוודא שהלכות הכשרות למהדרין ממולאות גם כשהוא אינו נוכח במקום.

שיטות הלכתיות שונות

מלבד הנוכחות המוגברת של המשגיח במקום ההכנה של אוכל מוכן לשבת כשר למהדרין ישנם הבדלים נוספים בין אוכל מוכן לשבת מהדרין לבין אוכל מוכן בכשרות רגילה. הכשרות הרגילה מיועדת לציבור הרחב והיא נסמכת על שיטות הלכתיות בסיסיות ומקלות בעניינים הלכתיים, הנמצאים במחלוקת בפסיקה הדתית. לכל אוכל מוכן לשבת מהדרין בהכשר של עדה מסוימת, יש את הכללים לכשרות המהודרת, שנקבעים לפי הפוסקים ההלכתיים של אותה עדה. לדוגמא כשרות מהדרין בית יוסף שיוסדה על ידי הרב עובדיה יוסף, נוהגת בהתאם לפסיקות המחמירות ומנהגי עדות המזרח.

בד"ץ העדה החרדית ובד"ץ בית יוסף

כך גם לגבי אוכל מוכן לשבת כשר למהדרין בהשגחת הבד"צ של העדה החרדית. הם פועלים בהתאם לחומרות ההלכתיות המהודרות של העדות האשכנזיות וליתר דיוק פסיקותיו של הרמ"א. הכשרות המהודרת של העדה החרדית נחשבת בעיניי רבים, בעיקר בחברה החרדית בתור הכשרות המהודרת ביותר וכל העדות השונות יוכלו לאכול ממנה. סוג כשרות המהדרין חשוב במיוחד באולמות אירועים בהם משתתפים אורחים ממגוון עדות וזרמים. מציאת כשרות שמתאימה לכולם חשובה למזמיני אירועים רבים, על מנת שכל האורחים יוכלו לאכול ולהשתתף בשמחה כראוי.

אוכל מוכן לשבת כשר למהדרין – מידע נוסף

אם אתם זקוקים למידע נוסף לגבי אוכל מוכן לשבת כשר למהדרין או שאתם מחפשים קייטרינג לעסקים באזור משמר השרון, כדאי לכם להכיר את הקייטרינג האיכותי בורדו מקיבוץ משמר השרון. חדר האוכל הקיבוצי כלל אינו דומה לתפיסה הציבורית של העבר לגבי אוכל קיבוצי. בורדו פועל בחדר האוכל בקיבוץ ומציע מגוון ענק של מאכלים איכותיים וטעימים הכוללים סלטים, מנות עיקריות, קינוחים ותוספות לקנייה לבית לסוף שבוע. התפריט המגוון משתנה להחלטת השפים בהתאם להיצע של חומרי הגלם הטריים בעונה. האוכל האיכותי של הקייטרינג מבושל על ידי השפים והטבחים מועד קצר לפני הגשתו ומכירתו.

icon
שירות תמיכה טלפונית באתר
053-4933130
הצטרפו לקהילת הלקוחות שלנו שירות תמיכה טלפונית באתר
?
להצטרפות לקהילת הלקוחות בוואטצאפ